Prekių kokybės garantija
Visoms MAKSO-BALDAI prekėms suteikiama 24 mėn. kokybės garantija, išskyrus tas prekes jei prie prekės aprašymo parašyta kitaip.
Garantijos galiojimas prasideda nuo prekės gavimo momento. Pardavėjas tarpininkauja tarp Pirkėjo ir Gamintojo teikiant kokybės garantijos aptarnavimą. Pardavėjas įsipareigoja per 60-90d.d. nuo pretenzijos fiksavimo, pašalinti gamybos broką. Garantinis aptarnavimas yra taikomas tik kokybės brokui atsiradusiam dėl gamintojo kaltės.
Garantija netaikoma:
1) Kai baldai natūraliai nusidėvėjo.
2) Kai netinkamai buvo surenkamas baldas t.y. nesilaikant instrukcijos, ar naudojami netinkami instrumentai.
3) Dėl tyčinio baldų sugadinimo.
4) Dėl netinkamos baldų priežiūros (naudojamos netinkamos cheminės medžiagos ar valant šiurkščiu daiktu).
5) Dėl gyvūnų padarytų trūkumų.
6) Jei baldai buvo užsakomi ne vienu metu, ko pasekoje prekės gali skirtis (gobeleno, medienos atspalviai ir kt.).
7) Kai prekių trūkumai buvo aptarti iš anksto t.y. Pirkėjas įsigijo prekę pigiau su trūkumų apie kurį buvo informuotas.
8) Dėl naujo baldo kvapo, kuris vėliau išnyksta.
9) Jei prekė buvo transportuojama su netinkamu transportu.
10) Jei prekė buvo naudojama ne pagal paskirtį.
Prekių kokybės trūkumu nelaikoma natūralios odos bei natūralaus medžio atspalvių nevienodumai. Baldų atspalvis matomas ekrane gali skirtis dėl kompjuterio ar išmaniojo įrenginio ekrano savybių bei kitų techninių savybių.
Norint pranešti apie atsiradusios prekės trūkumus dėl gamintojo kaltės rašykite pretenziją el. paštu maksobaldai@gmail.com. Pranešant apie prekės trūkumus būtina turėti Pirkimo – Pardavimo sutartį (sąskaitą faktūra) ir gamintojo baldų etikečių nuotraukas. Taip pat pridedama nuotrauka su baldu, kur aiškiai matosi atsiradęs prekės trūkumas.
Jeii trūkumas mažareikšmis Pardavėjas gali pasiūlyti atitinkamai sumažinti kainą brokui kompensuoti.